جزوه تمرینات شکرگزاری راندا برن

دسته بندي : علوم انسانی » روان شناسی
دانلود جزوه تمرینات شکرگزاری راندا برن،
در قالب pdf و در 27 صفحه.


توضیحات:
راز، 190 هفته در لیست پرفروش ترین های روزنامه نیویورک تایمز باقی ماند و اخیراً توسط روزنامه یو.اس. ای تودی به عنوان یکی از بیست کتاب پرفروش در 15 سال اخیر معرفی شده است.

راندا برن، خط شکنی خود را با انتشار کتاب قدرت درسال 2010 ادامه داد که این کتاب هم در لیست کتاب های پرفروش نیویورک تایمز قرار داده و هم اکنون به 43 زبان زنده دنیا  در دسترس خوانندگان قرار داده شده است.

در این کتاب 28 تمرین هست که به دقت طراحی شده اند تا تو شیوه استفاده از قدرت جادویی سپاس را یاد بگیری و به آرزوهایت جامه عمل بپوشانی. در ضمن یاد می گیری از قدرت جادویی شکر برای  حل مسائل  خویش بهره ببری و تحولی در موقعیت و وضعیت  زندگی خویش به وجود آوری.

دانشی که در این کتاب نهفته است مجذوب کننده است، اما بدان که بدون به کارگیری آن  در عمل، چنین دانشی هرگز سودمند نخواهد بود و فرصت فراهم آمده برای متحول ساختن زندگیت  را از دست خواهد رفت. برای آنکه چنین اتفاقی نیفتد لازم است  تمرین های مربوط به 28 روز را به دقت انجام دهی تا تک تک  سلول های  تو ونیز ضمیر ناهشیارت از سپاس و امتنان لبریز شوند .تنها درآن صورت است که زندگیت تحولی پایدار خواهد شد.

تمرین ها به گونه ای طراحی شده اند که  ظرف 28 روز به پایان برسند. بدین سان  برای تو نیزفرصتی  فراهم می آید تا سپاس وشکر را به عادت خوب زندگیت تبدیل کنی و درزندگی خود طرحی  نو دراندازی. تمرین سپاس وشکر درواقع  ذکری است که  در نهایت ملکه زندگیت می شود. هنگامی که چنین شد توشاهد معجزه  زندگیت خواهی بود.
دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی

تعداد مشاهده: 9081 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:356 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 27 صفحه.