پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته 3d-panel و پانلهای ساندویچی

دسته بندي : مهندسی عمران » ساختمان و سازه
دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان های پیش ساخته 3d-panel و پانلهای ساندویچی،
در قالب ppt و در 59 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی‌ سيستم
پانل های سه بعدی 3D-PANEL
مراحل هشت گانه نصب 3d-panel
خواص پانل های سه بعدی
برخی از ویژگی های پانل های سه بعدی 3D-PANEL
مزایای استفاده از پانل های ساندویچی
نقاط ضعف سيستم
فهرست منابع استفاده شده


قسمتی از متن پاورپوینت:
به كار گيری بتن، به عنوان يك ماده اصلی ساختمانی، نياز به قالب بندی، داربست و اختصاص زمان برای گيرش، عمل آوری و مقاوم شدن آن دارد.از اين رو، از مدت ها قبل، ساخت قطعات بتنی پيش ساخته مورد توجه قرار گرفت و پيشرفت هاي چشم گيری به لحاظ ارائه انواع سيستم های پيش ساخته حاصل شد. ايراد اصلي استفاده از قطعات پيش ساخته بتن مسلح، در درجه اول، نحوه اتصال قطعات است كه يك مشكل سازه ای است و در درجه دوم، حمل قطعات از كارخانه به محل نصب است كه يك مشكل اقتصادی محسوب ميشود. مشكل دوم از آنجا ناشي ميشود كه قطعات بزرگ سنگين و حجيم هستند. لذا هزينه و زمان حمل آنها قابل ملاحظه است.به همين دليل،سعی شده است تا حجم يا وزن و يا زمان حمل قطعات تا حد امكان كاهش يابد.
سيستم ساختمانی،كه در اين جا مورد بررسی قرار ميگيرد، در دهه هشتاد ميلادی تحت عنوان [پانل های ساندويچی به روش بتن پاشي در پای كار] به بازار جهانی معرفی شد و در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفت ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "ساختمان های پیش ساخته 3d-panel و پانل های ساندویچی" می باشد که در حجم 59 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.
دسته بندی: مهندسی عمران » ساختمان و سازه

تعداد مشاهده: 10066 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 59

حجم فایل:3,824 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 59 اسلاید، قابل ویرایش.