تحقیق تحلیل هنر غرفه آرایی

دسته بندي : علوم انسانی » گرافیک
دانلودتحقیق با موضوع هنر غرفه آرایی،
در قالب word و در 80 صفحه قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروزه چه در جوامع مدرن و پیشرفته و چه در جوامع با سطح کیفیت پایین‌تر عرصه بازرگانی و‌عرضه محصولات به امری مهم و بسیار حساس و رقابتی درآمده، در بررسی بیشتر این مقوله به شاخه‌های متعددی جهت عرضه کالا برخورد می‌کنیم که یکی از‌مهمترین آنها‌عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا و خدمات در نمایشگاههای تخصصی می‌باشد.  
قدمت برگزاری نمایشگاههای مختلف در سرتاسر دنیا بسیار طولانی و البته مستمر ارزیابی شده است. کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بیش از چندین دهه است که نمایشگاههای مختلف و بین المللی در آن برگزار شده است. با توجه به موانع و مشکلاتی که اکثر وارد کنندگان کالا جهت به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدماتی خود در سطح بین الملل دارند. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تخصصی صادراتی و بین المللی این موانع و مشکلات را آسان‌تر نموده و از این طریق نیز تولید کنندگان راه مطمئن‌تری جهت ارائه محصول خود انتخاب نموده‌اند.
نمایشگاه بین‌المللی تهران یکی از‌بزرگترین مکانهای نمایشگاهی در ایران و خاورمیانه می‌باشد.
بخش‌های مختلف و‌متنوعی در‌نمایشگاه بین‌المللی حضور‌دارند که هر کدام توانسته‌اند نیازهای متعدد غرفه داران و تولید کنندگان را برآورده سازند.
سازمانهای اداری، تعاون، بخش خصوصی، صادرات، تاسیسات، حراست، بازرسی همه و همه در جهت هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه در سطح تخصصی و بین المللی می‌باشند. اگرچه که همیشه نمی‌توان آنچه را درنظر داریم بیابیم.
طبق‌آمارها و‌برآوردهای انجام‌شده، تنها در شهر تهران و تنها در مرکز نمایشگاههای بین‌المللی سالیانه بیش از 45 نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی برگزار می‌شود البته بعضی از نمایشگاه‌های بین‌المللی با توجه به اینکه با شناخت بازار و نیاز تخصصی شدن آن برای اولین بار برپا می‌گردد، مطمئنا پاسخگوی همه توقعات و نظرات کارشناسان متخصص در آن رشته نخواهد بود.
بعضی از نمایشگاههای بین‌المللی کاملا تخصصی بوده و بازدید کنندگان خاص و کارشناسان آن رشته را شامل می‌گردد. اما اغلب بدینگونه نیست، اگر به کمی قبل‌تر برگردیم می‌بینیم که در مقایسه با سالیان گذشته بازدید کنندگان به نمایشگاه به چشم یک مرکز تفریحی نگاه نمی‌کنند، هر چند که خنده دار به نظر می‌رسد اما به طور مثال در نمایشگاه تخصصی صنعت گاز و پتروشیمی و یا نمایشگاه رنگ و رزین و.... خانواده‌ها به صورت تفریحی در نمایشگاه حضور دارند، اما بسی جای تاسف است که شرکت کنندگان نمایشگاهی مخاطبین اصلی خود را در نمایشگاه نمی‌بینند.
اما با اندیشه مدیران نمایشگاه جهت برگزاری نمایشگاه به صورت تخصصی این مشکلات نیز بهبود یافته و می‌توان مرکز نمایشگاههای بین‌المللی تهران را از جهت تعدد سالنها و کیفیت سالنها به چند بخش تقسیم کرد. متراژ و ابعاد هر کدام از سالنها نیز متفاوت از یکدیگرند ...
دسته بندی: علوم انسانی » گرافیک

تعداد مشاهده: 7493 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 80

حجم فایل:72 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 80 صفحه، قابل ویرایش.